Grå måndag .

Vaknade redan vid halv åtta och kunde inte somna om så varför ens försöka? Det regnade inte så jag slängde på mej kläderna och gick ut på en promenad med bästa musiken på högsta volym!! Riktigt skönt var det faktiskt! Gick förbi Michaela och lämnade en sak och när jag kom hem blev det dusch och nu har jag precis käkat frulle. Har hunnit tvätta en maskin också som jag ska gå och hänga upp efter detta inlägg. 

Har bestämt mej för att rensa och städa ordning på mitt rum i alla lådor, garderoben och det idag så jag har lite koll på vart alla saker är inför nästa packning. Man blir ju inte direkt sugen på att gå ut i detta väder. Grått och regnigt!

Om två veckor vid den här tiden sitter jag på ett tåg med Emma mot Köpenhamn! :) Lite härligt då!! :) Nej, dags att röra på sig och göra lite nytta här hemma i huset! 


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet, fina bergen!! Hihi, vi besteg det aldrig :P har ju gratisbiljetter från jobbet, lat som man är! puss

2010-09-27 @ 17:28:56
Postat av: Anonym

precis :D

2010-09-27 @ 20:15:30
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0