Har fredag hela veckan förutom när jag har lördag med dej!

hahahahahahahaha. Konstigaste jag har sagt på länge. Visste inte riktigt vad jag höll på att skriva till Hannah men så här blev det iaf. Jag har ju fredag hela veckan förutom när jag har lördag med dej! Så kan man ju inte säga haha. Kul vare! 

Hanna & Lovisa åkte nyss, blev idol och godis! Nice! Typiskt att bilen inte ville som vi ville när vi var på ica men det löste Lovisa lite snyggt, men var det med mitt tuggummi?? ;) Kommer vi kanske aldrig få veta?! Var iaf varm och gosig när jag kom till ica efter att ha invigt jackan jag lånade idag :) Riktigt gosig en.

Nu ska jag lägga mej och kolla om ja hittar något roligt program att se på. Om inte så blire väl Bartenderskolan igen haha. Älska den tröga tjejen då hahahah. Känner att jag kommer sitta och kolla på det med mina sambosar om några veckor och skratta hur mkt som helst. Längtar! 

Godnatt mina kära vänner! Hörs imorn. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0