Hejdå Sverige, hej Cypern !

Gårdagen var hur bra som helst :) Började bra med kalas för hel tjocka släkten, fick massa fina presenter :) Blandade massa drinkar och sen slutade det med att jag åkte till pumpen med Hannah, Amanda, Wendela, Michaela, Becca och några hockeykillar. Himla skojjsigt: ) Dansade hela natten lång och hade hur kul som helst :)

Det var skönt att få sova mer än 1-3 timmar efter en fest, helt underbart var det! Var ett tag sedan om jag säger så. Nu har jag packat klart allt tror jag! Resväskan är inte ens i närheten av full vilket känns bra faktiskt. Nu sitter jag och laddar för match som startar om 3 timmar. Efter det blir det bil till Norrköping och därifrån buss till Arlanda. Imornbitti flyger vi till Cypern och det ska bli skönt : ) Så nu hörs vi inte på en vecka! Kanske uppdatering om vi stöter på en dator men det vet man aldrig. 

Ha en bra vecka för det ska Julia och jag ha :) 


Kommentarer
Postat av: Michelle

Vart i cypern, napa? :) Jag älskar cypern! Hälsa det från mig :)

2010-09-12 @ 13:19:24
URL: http://michelleewegert.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha så himla kul nu brudar!!! Och Sofia, hora inte för mycket utan mig ;)))

2010-09-12 @ 20:39:33
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0