Helg .

Helt sjukt att imorn är det en vecka sedan vi åkte hemåt. Varför ska det gå så sjukt fort? Vad har man gjort denna vecka då? Inte allt för mkt. Träffat lite kompisar, sagt hejdå till Alex som sitter på planet till Magaluf igen, spelat en värdelös fotbollsmatch och inte så himla mkt mer.

Idag ska jag ner på stan med Angelica och sen ska jag nog ta mig upp till vallen och kolla damernas match för det va länge sedan jag såg dom. Ikväll blire bara att ta det lugnt vad jag har planerat än så länge iaf. Inget örs för mej för jag är så himla opepp på att festa.  

På tal om vädret med när jag ändå håller på. Det är svinkallt här hemma. Fryser så fort man går ut jag vet inte hur jag ska klara typ två månader hemma i Sverige. Brr... Vinterjacka och vinterskor är iaf något jag INTE ska inhandla. Får se om jag klarar av det. Det bästa är väl att om lite mer än en vecka ligger jag på en strand och steker med Julia :) Känns inte helt fel måste jag ju säga er. 

Nej, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, ser fram emot Magaluf Reunion också, synd bara att den inte är tidigare så jag kan flytta någon gång. Men efter den sdå bär det av någonstans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0