Mys med brudarna !

Hanna, Terese och Lovisa kom hit vid åtta och tittade idol, käkade kolatårta och glass, öppnade presenter och tittade på bildspel från våran resa :) Himla trevligt! Kul att ses alla fyra ibland även att det inte blir så ofta nu men ändå. Jag fick snapsglas och lite sprit av dom och Hanna fick sin parfym av mej. En månad försent dock men vad gör det? haha. 

Nu ligger jag i sängen och ska snart läsa några kapitel ur boken som jag håller på i. Kajsa Ingemarsson - Inte enklare än så. Hon skriver mkt bra böcker hon :) 

Var och handlade inför lördag med förut. Blev bolaget och ica så nu har vi det mesta under kontroll tror jag. Måste testa blanda lite drinkar imorn bara och se om de blir drickbara. Ska även till mormor och käka imorn och så ska jag kolla på fotboll med Lotta. Kusin Rebecca fyller år imorn också. Måste nästan börja packa lite på fredag iaf tror jag så jag slipper det på söndag. 

Nej usch, tråkigt inlägg så nu ska jag sluta. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0