Näsan rinner 24/7 .

Vilket är svinjobbigt. Men men, skit i det! Har inte tid att inte träffa folk och allt nu så vi kör på. Lite snor har väl ingen dött av?? 

Varit ute och gått med Louise och hunden idag sen blev det lite fika och prat henne hos henne och PG. Därifrån åkte jag vidare ner till stan och hämtade en jacka hos Anton som hade byggarbetar hos sig haha. Så nu har jag en jacka som jag kommer traska runt i fram till nästa helg. Me like! Så om ni ser någon med för stor jacka som nästan drunknar i den så äre jag :) Har även gjort sockerlag idag, får se imorn hur den blev haha. Spännande!

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar och hoppas att Patricia tittar förbi här en sväng efter hon varit hos Robin. Vore trevligt. Sen ikväll ska jag glo på idol med Hanna och Lovisa. :) Sen sova och bli helt tipp topp tills imorn!

Ska vara hos Pernilla halv tio och kolla vad som finns i deras bar inför kvällen och sen ska vi åka och handla och efter det tar jag hojjen ner mot Brogatan för en lite träff med Angelica! :) Sen hem och fixa mej lite inför kvällen som kommer spenderas hos bästa Malin med bästa faster :) Matlagning och drinkblandning står på schemat : ) Får se om de hittar sig några nya favoriter! :) Det har jag helt klart gjort efter min Magaluftripp. 

Dags att snyta näsan! Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Hollie

Jobbigt med snuva :(

2010-09-30 @ 16:46:01
URL: http://hollies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0