Onsdag .

Vaknade tidigt idag också, redan vid sju. Försökte somna om men det var inte lätt så lite efter åtta gav jag upp. Gick upp käkade frukost och ner och började fixa lite småsaker. Michaela kom förbi och vi gick en sväng och sen slappade lite. Har hunnit damma lite i huset nu med, dammsugaren åker fram imorn för idag ha jag ingen ork till det. Näsan rinner och rinner! Skitjobbigt! 

Nu ska jag sätta mej och kolla på något bra program och vänta på att pappa kommer hem och lagar någon god mat. Börjar bli lite hungrig, hoppas han kommer snart! 

Btw. så flagnar jag på HELA kroppen nu och det stör mig. Ser fult ut och det är jobbigt. men men så äre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0