Packning på schemat .

Idag står packning högst upp på schemat! Allt ska va klart idag har jag tänkt så slipper jag tänka på det på söndag. Men det tar inte så lång tid att slänga ner allt man behöver för jag börjar bli van nu känner jag. Inte så svårt att packa för en vecka när jag senaste gången packade för tre. Hoppas på fint väder med så man inte behöver lägga ner så mkt tjocka kläder. 


Snart står jag på Arlanda igen och det känns för jäkla skönt! :)

Denna gång känner jag mej inte ens orolig över att allt inte ska få plats i väskan. Känns ju skönt! Har jag tur så ska Julia ha med handbagage också då slipper jag det med och hur skönt är inte det? Då räcker det med min lilla väska som jag får plats med det viktigaste i: ipod, mobil, kamera, pengar och pass.

Michaela kommer till mig ikväll, vi ska kolla idol och mysa lite. Blir att sova tidigt idag för morgondagen kommer bestå av att fixa mat och allt inför kvällen. 


Kommentarer
Postat av: Michelle

Vart ska du denna gången? :)

2010-09-11 @ 21:46:36
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0