Vill tillbaka till paradiset !

Fy fan vad jag saknar Magaluf och alla underbara människor jag träffade där nere! Längtar tillbaka varje sekund. Går inte en dag utan att jag tänker på alla roliga och konstiga saker som hände där nere! Vet inte hur många ggr jag har gått igenom bilderna som alla lägger ut. Här kommer därför ett svep med bilder!











































Det enda positiva är att jag på måndag ligger på stranden, badar, flyter i det salta vattet (dock inte med Jossan), dricker goda drinkar och har det bra med syrran! :)




Kommentarer
Postat av: Lenita

Hoppas ni hade det roligt :)

Ångrar lite att man inte åkte :P

2010-09-17 @ 14:11:17
URL: http://drottmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0