5 veckor

Nu har jag vart här i fem veckor! Redan, herregud ju va fort det har gått. Trivs fortfarande hur bra som helst och allt är bara bra :) Idag är det lite mulet och de har sagt att det ska bli regn men ännu har det inte kommit något så vi tänkte passa på att gå till lekparken och leka lite för att antagligen slappa resten av dagen. Jag kanske ger mig ut på en löprunda hade jag tänkt, får se om det blir så eller inte. 

Igår fick jag även reda på att familjen ska till Malaga lördag-söndag nästa helg vilket är perfekt då jag kan åka med dom hem efter min helg i Marbella :) Slipper jag åka buss igen. Så gör er redo för på fredag kommer jag och röjjer :)) Är så pepp!

Jaha, antar att jag inte har så mkt mer att säga just nu. Får slänga in ett inlägg ikväll också! Ha en bra söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0