Älskar vädret!

Har varit ute nästan hela dagen och nu sitter jag inne sen 20 min tillbaka och sitter och funderar på om jag ska gå ut och gå eller något Fattar ni då att vädret verkligen är UNDERBART! Det har inte vart för varmt utan helt perfekt. Har suttit i lekparken när Ines har lekt och det har stekt på och så promenad imorse och lite så. Tror jag har lyckats få lite färg också, iaf på mina bruna ben så de börjar få färg snart igen haha.  

Så nu har det varit fint väder länge så nu kommer det förhoppningsvis vara det fram till hösten och varmare kommer det bli. Det rengar inte mkt här i Aguilas så pappa & Helene ni behöver nog inte oroa er. Är vädret som det är nu fram till ni kommer kommer ni ha riktigt underbart väder :)

Det är påsklov här från och med fredag så Ines är ledig fredag och hela veckan efter det så då blir jag med två barn i början av den veckan. Då blir det stranden och ltie sånt skoj hoppas jag :D Full rulle hela dagarna lär det bli iaf. 

Nej, varför sitter jag här för? Nu ska jag sätta mig på terrassen och läsa min bok sen ska jag duscha!



Kommentarer
Postat av: Marika

åh tack :)

Nej, det kändes som han drog en penna bakom örat!

längst upp stack det lite, men det gör inte alls ont :)

2011-04-13 @ 20:05:06
URL: http://piiken.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Ska du göra något roligt i helgen då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-14 @ 12:56:47
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0