Är sommaren kommen??

Jo, tror nog nästan det! Iaf som det sett ut några dagar nu och idag är det ännu varmare. Igår invigde jag mina sandaler här i Aguilas och idag har jag gått omkring i shortw och t-shirt de korta sträckorna jag rört på mig. Har annars legat ut och fått lite färg på benen, vilket behövs om man nu ska börja visa sig i shorts. kul kul! Nu ska vi snart iväg till simhallen då Ines ska börja på simskola. Efter det är jag barnvakt ikväll alltså! Hoppas på en lugn kväll då iaf hon borde va trött efter att ha lekt i skolan hela dagen och sen badat och grejat. 

Nu äre dags att byta om! 


Kommentarer
Postat av: Patrik

Snöade i sthlm igår:(

2011-04-01 @ 17:45:06
URL: http://finest.se/patrik14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0