Back in Aguilas

Känns som världens längsta helg då jag bara sovit max 7 timmar på de två nätter när jag vart där. Bussresan dit på sju timmar gick bra, stannade dock två gånger med 30 min rast och det kändes onödigt och drygt, men så äre. Framme kvart över tio då mötte Moa upp med med Marie och vi tog bussen till lägenheten där det var fullt med folk. Såå kul att träffa alla igen! :) Duschade, klädde på mig och fixade lite så, inte speceillt taggad för fest men det är klart man ska gå ut. Så efter ett tag satte vi igång och förfestade lite och det var trevligt och runt två gick vi ner till gamla vanliga stället Molisse. Sen åkte vi tjejer vidare mot F.B. och där var vi till in på morgonkvisten någon gång och hade kul :)

Sen sov vi tre timmar innan städtanten var på ingång och då går det inte sova för hon pratar så högt och sjunger och har sig. Efter några timmar drog vi mot stranden. Hur varmt och skönt som helst och jag fick äntligen bada :) Härligt men fortfarande lite kallt. Låg där till kvällen och sedan hem och chilla och fixa sig lite smått inför ännu en utgång som började med förfest på balkongen och vi gick vidare runt halv tre och det blev en liten kortare sväng denna kväll men det var trevlgit och vi hade kul :)

Detta resulterade alltså i att jag var grymt trött när jag vaknade igår, gick till stranden låg där och sedan hem och duachade och satt och pratade med folket i lägenheten till kl var lite i sex då familjen kom och hämtade mig. Jag lämnade alltså alla en gång till. Tråkigt men så äre, det var lätt värt sju timmar i en buss! Toppenhelg med andra ord :D Härligt att vädret var med också! Har jag lyclats få lite färg igen iaf, det känns bra haha. 4,5 timme tog bilresan hem då med ett litet stopp. Jag var så trött så jag gick och la mig direkt när jag kom hem och somnade på max 1 minut och vaknade inget alls under natten och sov till tio i morse. SKÖNT och välbehövligt hahah.

Det var massa turister där nu så det kändes lite annorlunda men det var kul! Kändes inte som det var sex veckor sedan jag åkte därifrån. Max tre typ. De andra sa även att det kändes inte konstigt att jag var där, det var precis som vanligt och det är skönt :) Fick även träffa några av de nya som har kommit, trevliga dom också!

Bilder kommer senare under dagen för nu ska jag bada Astrid.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0