Besök från Sverige :)

Pappa ringde nyss och sa att han och Helené har bokat flyg nu! 29 april kommer de till mig och stannar en vecka :) Ska gå och boka hotell åt dom imorn. Gud va kul :) Det bästa är att jag kan umgås med dom massa, då Astrid och jag är ensamma :) Och efter att jag slutat på kvällarna och så kan jag gå ut och äta med dom och bara ha det bra! Härligt! Nu ska vi bara hoppas på fint väder också, tur det är några veckor kvar! 

Va i lekparken idag och Astird har skrattat och vart så glad :) kul kul! Nu har Ines badat och ätit, så nu är det lugnt så jag tänkte hoppa in i duschen en snabbis, kletigt varmt ute idag alltså känner jag mej inte så fräsch just nu. 

Bäst att passa på för det äer tydligen fotbollskväll idag med och efter det tjejkväll då vårt program visas haha ;) Barcelona mot något lag, ingen aning! 


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

cool blogg :D

2011-04-06 @ 20:33:12
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: adelinn

sv: jo klart jag är kvar i norge, jag var bara hemma på besök. :) nu är jag tillbaka i vardagen igen liksom:P flyttar dock hem inom två månader. hihi.



Hur har du det ?:D kul med sverigebesöööök :D

2011-04-07 @ 11:37:07
URL: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0