Biljett till Marbella

Martina och jag åkte in till stan för att köpa biljett till mig idag så nu sitter jag med den här och är så sugen. Bara tre dagar kvar :)) Så på fredageftermiddag runt två åker vi mot Lorca för att sedan hoppa på bussen mot Marbella, framme lite efter 22 så det finns massa tid att hitta på något kul på kvällen där med :) Lär va hungrig så räkna med god mat :D Gud va kul verkligen!!! :)

Har precis fått Astrid att somna på rekordsnabbtid tre minuter kanske i famnen så sov hon :) Börjar kunna de där nu :) Kycklingen är i ugnen och det luktar gott, mat om ett tag sen har jag skola i eftermiddag/kväll. Sen blir det nog att knyta på sig löpardojjorna ett tag också. 

Hittade bilder på en god rätt jag gillar massa som det kanske blir ikväll om det är kyckling kvar! Croquetas heter det på spanska och översätts säkert som kroketter på svenska antar jag haha. Recept kommer länge fram då jag lärt mig hur man gör men det är så gott :) Kan ha skinka, ost, kyckling m.m. i.



MUMS!!


Pappa och Helené, ni kan ju förbereda er på att ni kommer smaka mkt gott när ni är här nere :) Ska visa er!!


Kommentarer
Postat av: elin

Vad kul det ska bli att få träffa dig! :D Det ska tydligen bli 27 grader på lördag... ;)

2011-04-05 @ 17:14:51
URL: http://elinaupairmarbella.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0