Dansa dansa dansa

La mano arriba
Cintura sola
Da media vuelta
Danza Kuduro
No te canses ahora
Que esto solo empieza
Mueve la cabeza
Danza Kuduro

I började dansa som de sjunger i denna låten när jag lyssnade på den nyss. haha, söt tjej! 

Astrid har precis ätit och somnat igen, får se om hon sover några timmar nu eller om det bara är en kortis som vanligt. Jag tänkte iaf försöka skynda mig inne i duschen nu då jag känner att det är nödvändigt! 

Tog en siesta på 1,5 timme idag med, blev trött efter vi hade ätit. De var hur skönt som helst. De öste ner regn förut också och pappa jag kollade lite snabbt på väödret på någon sida på internet jag hittade och jag kan ju säga att de ser inte så kul ut, skapligt fint tills fredag och sen regn igen men man vet ju aldrig. 


Här har hon satt sig fast i stolen, hahah.


Regn, regn och regn!

Nu, duschen en jättesnabbis! Max fem min! Får bli långdusch imorn då jag har fotbollsträning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0