:)

Hämtade I i skolan och gick til lekparken och efter 20 min ringde M och sa vart är ni? Jag bara i lekparken, vadå? I har ju simning idag. Jaha, det var så länge sedan så det hade jag helt glömt bort så vi traskade hemåt efter ett tag och nu sitter jag här och har precis fått ett sms av pappa som vill att jag ska möta dom på busstationen och visa vart hotellet är då de inte vet vad de heter eller någe. 

Kul kul! Kan inte fatta att de just nu sitter på en buss här i Spanien, ca en timme från mig. Känns konstigt! Riktigt konstigt ska jag säga er! Va typ 3,5 månad sedan jag va hemma så haha. Kul kommer det blir iaf och ikväll går vi ut och käkar något! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0