Este es mi sueño

Gårdagen var bra som sagt men har inte sovit länge idag. Gick upp och va grymt trött men kunde inte somna om så. Alla bara varför sover du inte längre för då? Men de gick ju inte haha. Idag åt vi alla frukost tillsammans, typ andra gången sen jag kom eftersom att Rodrigo fyller 35 idag! 

Regnet öser ner också, hoppas det blir bättre till eftermiddagen elr iaf tills imorn. Men jag kan inte säga att jag tkr det är jobbigt med regn utan skönt rättare sagt, då känner man att man inte är tvungen att gå ut om man känner för att sitta inne en hel dag. Vi gillar det helt enkelt! Hörde till och med lite buller förut så. 

Har även suttit och kollat på lite barnprogram som varje morgon och kväll typ, herregud, dessa serier och alla låtar som de spelar fastnar i mitt huvud - där av rubriken (detta är min dröm på svenska). Caillou, pokemon, Bob Esponja och många fler.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0