Fix, styr och nyttigare

Och vad jag har hunnit med grejer denna förmiddag. Sov till kvart över nio, sedan frukost och efter det satte jag igång att städa medans Martina fixade med tvätten. Toan, mitt och Ines rum och så köket då det var grymt kletigt och dant. Hur lyckas vi? haha. Så efter det var klart slängde jag in lite kläder i tvättmaskinen och när den va klar ytterligare än med lakanen. Astrid sov en stund och då passade jag på att fixa lite andra småsaker som diskmaskinen och sånt och sen badade jag henne och så har hon ätit päron och välling och nu har hon somnat igen. Martina har vart och handlat och står nu och lagar mat och fixar lite medans jag vilar och sitter i min säng. Skönt! 

Vi ska börja bli lite nyttigare nu har vi bestämt. Mer sallad ändå att vi äter det typ varje dag men ändå, kan inte bli för mkt då vi älskar det allihopa :) Mindre bröd och onyttiga efterrätter. Alltså mer frukt och så till efterrätt i stället fö glass, choklad, kakor och grejer. Ser jag fram emot, får se hur detta kommer gå hihi.

Går iaf in på min 6 vecka här nu! En sak jag verkligen måste göra denna vecka är att boka min bussbiljett till Marbella så det måste fixas inom 2 dagar iaf! 

Nu ska jag lägga mig och läsa lite i min bok tror jag eller plugga lite. Får se va jag känner för. 


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Har du något land du skulle vilja besöka, som du inte har gjort än?



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-04 @ 16:50:55
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0