Fixar och trixar ;)

Ätit god mat idag och inhandlat mängder med grejer och nu är I & M och inhandlar de sista - godiset och R håller på att montera ihop grillen och jag ligger inne i min säng med Astrid och myser.

När vi höll på med städningen förut så passade jag på att leta efter en plats där jag kunde ställa min resväska då jag var trött på att den stod i ett hörn och tog onödig plats så jag flyttade sängen lite åt garderoben och fick in den mellan hyllan och nattduksbordet så nu känns mitt rum mkt större. Skönt :)

Har tagit bort nagellacket och filat till naglarna nu med och ska måla på nytt tänkte jag men väntar nog till lite senare då det blir lite fix med vanlijkräm och grejer snart antar jag. För de ska vi göra egen för de finns inte här i lilla Aguilas haha. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

rolig blogg!



just nu är min kompis i Prag, så jag gästbloggar för henne! Gå gärna in på feliciaannasvanstrom.blogg.se för att läsa! :D

2011-04-22 @ 13:55:00
Postat av: Yasse

Jag vill ha lakrits ;)

2011-04-22 @ 14:24:18
URL: http://yasseiaustralien.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, joorå :) Vad gör du nu under påsken då? :)

Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-22 @ 15:15:44
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Miranda

Vinnarna av veckans blogg är utsedda! Gå in och kika vem som vann! :D det kanske var du? ;)

Kram

2011-04-22 @ 16:20:43
URL: http://miiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0