Fotboll i Spanien???

Jo, jag är så grymt sugen på att bara få träna lite fotboll efter att inte ha gjort det på snart 3 månader. Så för några veckor sedan gick vi och frågade om det fanns något lag jag kanske kunde va med lite i men de hade ju knappt några ag för tjejer och de va bara små men sedan hittade hon ett lag och Martina ringde dit idag bara för att fråga lite och så. 

De var 22 år tydligen och hade bara 7 matcher kvar denna säsong och spelade inomhusfotboll. Konstigt?! När man bor i Spanien spelar man väl ute året om? Det trodde jag iaf. Men men skit samma på torsdag kl sju är det träning iaf och jag går nog dit och kollar och ser vad det är för någe. Har ju inga skor nu men om det är någe som verkar lite bra så fixar jag det. Men vill verkligen spela ute på gräs och bara åhh. Men men. Får se va som händer. Annars får jag väl göra något annat, tennis kanske haha.

aja, skolan gick bra iaf och jag är numera i den "bästa" gruppen. Det var lite svårare så det var mkt skojjigare och jag fick beröm när jag skrev en konversation mellan två st. Hon sa bra spanska så det är väl något bra iaf. hah. Nu är jag hemma och i vanliga fall vid denna tiden brukar jag vara ute och skena då detta har blivit min springdag de senaste veckorna men inte idag. Har lite ont i knät och så vaknae jag med halsont. Idag är det alltså vila som gäller. Tråkigt för det är grymt härlgt väder ute och vill verkligen ut men sitter här inne och kollar ut ist ;P Nästan samma sak bara att jag inte blir sådär härligt svettig. 

Chilla lite nu innan det är dags för middag om någon timme! Hasta mañana!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0