Fredag

Igår var de som sagt I:s födelsedag! Äntligen, de har hon sagt sen första dagen jag kom typ, nu 2 månader senare så hahha. Fyra år och hon är en stor tjej nu tjatar hon om hela tiden haha ;) Klädde på henne en söt klänning och gjorde inbakad fläta och hon blev så söt men glömde ta kort. 


Här är ett kort tag efter skolan i lekparken iaf! 


Astrid och jag innan vi va på väg ut! :)

Har nu målat naglarna och väntar på att tvätten med handdukarna ska bli klar så jag kan slänga in dom i torktumlaren och sedan ska jag se om Astrid ska vakna och ge henne mat innan jag ska laga mat själv. Kyckling och något mer blir de idag! Får se va jag känner för att göra. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0