Frukt frukt frukt

Herregud, vad jag har vart sugen på frukt hela dagen idag! När jag vaknade kom in i köket och fick se bananerna som låg där va jag tvungen att ta en så det fick bli min frukost. Senare innan vi åkte och handlade och lite tog jag ett äpple då jag va sugen på något och när vi kom hem därifrån blandade jag äpple och päron till Astrid som börjat äta mosad frukt och då blev de ett halv pärn och äpple kvar då åt jag upp det. Sen efter skolan va jag ute och sprang och slängde i mig en banan efter det! Sen skypeade jag med Ekis och efter det åt jag fruktsallad bestående av honungsmelon, ananas och äpple! MUMS! Va jag älskar frukt!

Skolan gick bra, pratade rätt så mkt och fick läxa, man ska skriva om sitt hus och det är ju inte så svårt för det har jag gjort ett antal ggr i skolan innan så det gör jag imorn antar jag. Löpningen gick bättre idag men va sliten jag känner mig i benen nu då jag körde utfallssteg och grejer också. Men det är skönt med träningsvärk!

Idag äre fotbollskväll. Real Madrid - Tottenham så vi sitter bänkade framför tv:n, halvtid nu så passar på att blogga. Men nu börjar det nog när som igen så lika bra att dra vidare till soffan. 

Hasta mañana!


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Vilken är din favoritfilm? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-06 @ 11:52:03
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0