Glad tjej

Så fort jag kom ut utanför dörren med Astrid och värmen slog mot mina bara ben och armar kände jag att FAN va jag trivs med mitt liv just nu. Detta är mitt jobb tänkte jag då. För det första kan jag göra vad jag vill när jag vill nästan. Bara ta med Astrid och göra det :) För det andra får jag spendera dagarna här nere i varma och underbara Spaninen! Och ja, gud vad jag trivs bra verkligen! Vill bara att ni skulle veta det! Nu ligger jag i min säng med en nybadad bebis och myser och tittar ut på solen och njuter. 

Blev en lång promenad idag då jag verkligen inte ville gå in för det var så skönt ute. :)



Kommentarer
Postat av: Marika

Yes det är min tatuering :) :)

2011-04-13 @ 16:24:20
URL: http://piiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0