HAHAHA

Herregud, hur lyckas man??? Åt precis middag, korv, sallad och lite smått och gott med Ines. Hon tappar sin gaffel (som vanligt) på golvet och vi säger åt henne att hon får ta upp den själv och till slut ger hon upp och står/sitter konstigt så jag hjälper henne och då ser jag hur hon står, mellan stolssitsen och stolsryggen och kommer inte loss och något håll. Herregud va R och jag skrattade eller och hon typ började gråta haha. Men jag spang efter kameran men nu vill de inte såklart så får bli imorn. Hon kom loss till slut med R:s hjälp men gud va kul det såg ut hahaha. 

Håret är lockat, kläderna och sminket är på. Idag har jag på mig mina svarta jeansleggings från Stradivarius och ett vitt linne med texten Girls just wanna have fun och en skinnjacka över det och ett par converse eftersom jag fortfarnade inte tagit fungrarna ur röven och köpt mig ett par klaicksar. Men jag tror det kommer bli skönt med conversen idag då vi tydligen inte har en aning om när vi kommer hem. Så jag antar att vi kommer ta en buss hem någon gång under morgondagen, men det återstår att se hur kvällen blir. Hur eller hur så ÄLSKAR jag Mojacar och då har jag knappt vart där! Detta kan ju inte sluta dåligt? 

Nu är jag iaf redo, börjat dricka lite öl och väntar på att M ska komma hem så jag vet vart och när jag ska träffa den där tjejen! Spännande men det kommer nog gå bra. Hoppas att hon kan lite engelska iaf haha. Men efter några glas så pratar jag flytande spanska, iaf vad jag oftast tror haha. Då pratar jag alla språk tror jag. Kommer den en russ så är jag garanterat den som är bäst av oss två på att prata ryska haha. 

Hasta mañana! 


Kommentarer
Postat av: ellinor sjöberg [mitt liv / fotoblogg ]

Kommer också ifrån Vimmerby! :] Ville bara säga det! :)

2011-04-24 @ 02:25:41
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/
Postat av: Dagny

Pen blogg ;)

2011-04-24 @ 03:28:52
URL: http://crushdown.blogg.no/
Postat av: krle

Glad påsk på dig! :)

2011-04-24 @ 12:48:09
URL: http://www.nattstad.se/krstojkrle
Postat av: cissi :)

va med och tävla om bloggsvar på min blogg ! ha det bra puss!

2011-04-24 @ 20:55:03
URL: http://cissiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0