Hemma

efter en svettig träning i den extremt varma idrottshallen. Men det var gött och kul! Folket är så trevliga! :) Ny info idag, behöver tydligen inte fixa med det där pappret och så. Nu behöver jag bara åka till Murcia och skriva på ett papper med pass och sådant tydligen, men det är ju inte lätt att ta sig dit när jag jobbar om dagarna, i värsta fall får man väl ta en buss men jag måste ju ha med mig någon. Får se hur jag löser det! 

En i laget ska iaf dit nästa vecka eller vecka efter det, ingen aning och då kunde jag få åka med om jag ville, men det beror ju på om jag jobbar men hoppas verkligen det, vore toppen. Annars får jag väl skita i att spela matcher om det ska va så himla svårt att fixa det. Bara jag får träna lite så är jag nöjd. 

Nu har jag myst ltie med Astrid efter duschen och nu sitter vi och väntar på att Rodrigo ska komma hem och vi ska äta middag. Är hungrig så det kommer bli gott. 

Nu börjar alla dagar när det är stängt och sånt så imorn måste allt fixas inför vårt BBQ-kalas på fredag. Idag har vi handlat massa papperstallrikar och sånt då det inte finns saker till alla och för att någon ska slippa stå vid diskmaskinen hela kvällen ;) Jag har blivit varnad, jag ska förbereda mig då släkten är väldigt speciell på den sidan haha. Spanjorer är ju som dom är så det lär ju bli ett livat kalas iaf kan jag säga er. Är man spanjor pratar man konstant hela tiden verkligen! Det är typ oartigt att inte göra det. Man åker inte hem till någon för att bara sitta tyst som man kan göra i Sverige typ filmkväll och sådant.

Många tittar även på mig när jag alltid tar av mig skorna när jag kommer hem för det första, går alltid barfota eller med strumpor här hemma medan de andra går med tofflor och för det andra när jag kommer till någon så tar jag också av mig skorna och det ska man ju egentligen inte göra här. Det anses skitigt och lite så men det är ju helt normalt för oss i Sverige att göra det, vi kan ju inte gå inne med skorna eftersom vi har sämre väder t.ex. på vinter med all snö man vi inte gå in med snöa, blöta och skitiga skor. 

Men så äre, får väl ta på mig min tofflor på fredag kanske haha. Det ska nog gå bra! 

Nu ska jag skypea med pappa sen äta! Det var alt för idag! hörs imorn igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0