Inga skor

Eftersom att det inte är så stort där jag bor har de ju inte "normala" affärer, inga man känner igen eller så så det finns såklart inget Intersport man kan gå in på och välja på hur många olika skor man vill. Har gått gata upp och ner i centrum idag utan resultat. Hittade två olika hålor med några skor men inga som jag kan ha till att spela fotboll med. Hittade dock massa andra snygga skor så dit ska jag gå någon gång tänkte jag :)

Men va fan, jag har ju träning ikväll, om typ 6 timmar och jag har inga skor. Kan inte ha löpardojjorna som jag hade förra gången, folket kommer ju tro jag är dum i huvet på riktigt alltså. Klumpiga skor så jag snubblar fram. Och tygskor kan jag ju inte ha, det gör väl ont eller? aja, får väl ta med mig dom ifall. Men jag kommer nog ta cykel idag och så får jag åka tidigare och åka och kolla lite längre bort om jag kan hitta några vettiga skor. Hinner inte vänta tills pappa kommer, det är ju två veckor kvar då har jag redan hunnit träna lite antar jag. MEN, får se hur det blir! ser ju inte så lovande ut direkt.

Hinner inte spela match innan iaf så det är väl inte så himla bråttom egentligen men men. Har ju inga strumpor eller något haha. Men så äre. Man får ta vad man har. 

Nu är maten iaf inne i ugnen och är snart klar, hoppas jag. Behöver verkligen mat nu. Astrid bara gråter och gråter och inte vet jag varför. Hon sover inte några längre stunder nu för tiden så antar att hon är trött. Jag sitter nu ner iaf för första gången idag och det är underbart. Jag vet någon som kommer va helt slut efter fotbollsträningen iaf. 

Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre, Ines skriker: Sofia, ven! Jag skriker: Voy, utan att orka röra en tå. haha. Dags att lyfta arslet från stolen nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0