Intar sängen

men inte själv nej! Med Mötley Crüe gänget, men de blir nog inte länge så trött som jag är efter denna dagen. Vart full rulle hela dagen verkligen, har vart med barnet/barnen från kl 8 i morse till halv sju och så har jag hunnit tvätta, laga mat, dammsuga och lekte i lekparken under den tiden också. Efter de har jag tränat och de gick sådär idag, kommer ju inte orka spela som dom gör. Hur fan ska jag, otränad som fan orka spela 20 min i sträck inomhus när vi vanligtvis spelar ca 1 min sen byte. Tjena på den! Får säga hur vi gör haha ;)

Ätit middag nu precis, sallad och croquetas och nu ligger jag i sängen redan. Just nu sitter min far och Helene på ett flygplan på väg till Alicante där de kommer sova inatt sedan åker de buss hitåt imorn :) Kul kul! Jobb 9-16 imorn. Godnatt Sverige!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0