KÖRKORT och en stekig söndag!!!

Sovit hur skönt som helst idag och drömt så himla mkt haha. Jag kommer ihåg att jag drömde att jag kom hem och chockad alla med att ha tagit körkort här i Spanien. Det var inte många som trodde när de fick se mig i bilen bakom ratten haha. Sen vaknade jag upp och fattade att jag hade inte gjort det, sitter fortfarande här med en bici (cykel på svenska). Men vad jag klarar mig bra med den, får ju mer motion iaf haha. Och det behövs! 

Åt frukost och bytte om till bikini. Slängde i en tvätt och la mig ute på terrassen och när tvätten va klar en timme senare drog jag mer ner mot stranden då det blev för varmt här hemma. Det blåste grymt mkt på stranden men det var skönt! Låg och läste min bok och lyssnade på musik. Åt även lite frukt och njöt av vågorna. UNDERBART med andra ord. Efter några timmar drog jag mig hemåt, åt en avokado och la mig på terrassen igen och nu ligger jag i min säng nyduschad, lite röd på baksidan av benen men det kommer va brunt imorn hoppas jag. Känner att jag är på väg till min "rätta" färg nu! Det gillas! Men det är långt kvar ändå.

Antar att resten av familjen snart ramlar in genom dörren och då blir det livat igen, ska passa på att njuta nu sista stunden haha. Ska lägga in lite bilder också så ni blir nöjda!! Senare kommer det även komma ett inlägg och bilder på mer spansk mat! 

Nu: gårdagens och dagens bilder!


Fotbollen och mitt nya lag haha


Ja, mina naglar är korta nu då jag klippt av dom två ggr. 


Stranden







Varma hälsningar till alla där hemma från Spanien! 


Kommentarer
Postat av: Miranda

Shiiit! Snyggt nagellack!!!



btw var med och tävla om att bli veckans blogg! :D avgörs på fredag ;)

http://miiranda.blogg.se/2011/april/veckans-blogg-1.html

kram

2011-04-19 @ 22:45:54
URL: http://miiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0