Lördag

Sov till elva idag då jag kollade på en grymt bra spansk film igår. Spännande så kunde inte gå och lägga mig hur trött jag än var. Tur det haha. När jag vaknade drog de andra till golfen så jag va hemma med Astrid och gick en promenad i blåsten för herregud va det blåser idag. Men varmt och skönt iaf. Det har sagt att det ska bli regn hela påskveckan men det får vi hoppas på att det inte stämmer.

Nu har vi precis ätit god mat och då fick jag reda på att de andra sover borta inatt så jag är ensam hemma sen ikväll. Skönt faktiskt haha. Jag ska till idrottshallen och kolla på matchen med mitt "nya lag" och se hur de spelar och lite så tänkte jag. Prata lite med dom och sen åker jag väl hem och slappar framför någon bra film eller något. Men man vet aldrig. Får se va kvällen har att erbjuda. Ska laga mig någon god mat sen ikväll med tänkte jag. mums!

Nu fick jag en grym matkoma så ska stoppa in hörlurarna i öronen, stänga på bra musik och blunda ett tag. Inget fel med det eftersom att det är siesta nu fram till fem haha. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0