Måndag 11 april

Kollade på tv:n i morse och då var det nyheter och såg då att det idag var en månad sedan tsunamin i Japan, herregud, känns bara som någon vecka sedan.

Nu har ni fått se lite bilder iaf, jag vet att jag är dålig med det, men som sagt så känns det konstigt att gå runt och ta kort då jag bor här nu. Som jag sa till Sara när jag skypeade med henne förra veckan att du går väl inte runt och tar kort på Vimmerby om dagarna heller haha. Samma sak bara att jag är i Spanien. Men har lovat så får fixa det!!

Vart mysigt väder idag på eftermiddagen kväll så vi va hela två timmar i lekparken sen gick jag ut på en promenad då jag va för trött för att springa kände jag men eftersom att jag ändå skulle duscha så varför inte göra något innan? Det blir ju grymt mkt skönare att duscha då, eller hur??

Ne, nu ska jag sova, ligger redan i sängen efter att ha sett en film på spanska och faktistk så fattade jag grymt mkt kom jag på nu. Tänkte nog inte riktigt på att det var på spanska ens hahah. 

Buenas noches! Hasta mañana!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0