Mojacar

Om jag skulle ta tag i detta och berätta lite om utgången i Mojacar. Christina och hennes kompis kom och hämtade mig 00.45 då åkte vi mot Mojacar, framme lite efter 01.30. Satt i bilen, drack lite vin då det var grymt lång kö för att komma in. Efter ett tag ställde vi oss i kön som hade blivit en aning kortare och det gick ganska fort. När vi är framme och ska betala våra 10 euro för att komma in får vi såklart gå in gratis :D Jippi! Sparade vi dom pengarna för annat sköj! 

Det var grymt stort och MASSA folk, vissa ställen var det svårt att ta sig fram men de gick. Vi dansade, drack drinkar och hade de trevligt! Stället heter typ Mandåla och är ett stort ställe med massa barer, restaurang, en pool och ligger vid stranden. Älskar verkligen spansk musik. Försöker leta upp dom men de är inte så lätt då jag inte vet vad de heter men ska fortsätta kolla lite har jag tänkt. 

Vi var såklart där tills de stängde och kom väl därifrån lite efter 06.30 och satte oss i bilen körde en bit och väntade på att en kille som de kände skulle komma. Efter det åkte vi hem till honom, drack lite öl och sedan sov vi i hans soffor men jag kunde självklart inte somna så de andra två sov och jag satt och spelade spel på mobilen och försökte bli trött men de gick inte. Där satt jag i ca fem timmar medan de andra sov. Jobbigt vare! Efter åkte vi och käkade och sedan vidare mot ett annat mysigt ställe vid stranden och softade med några killar och hade de trevlans. Sedan bar de av hemåt runt 19.30 så ja, snacka om heldag där. 

Hemma runt 20.30, då hade jag inte sovit på 1,5 dygn som sagt så jag gick och la mig före båda barnen igår och somnade på dirren och vaknade av en knackning på dörren, vilket betyder, dags att gå upp jag måste snart gå till jobbet ska bara sminka mig och så. Klev upp gosade med lilla A i soffan och sedan åt jag god frukost med ägg och nu har A somnat och I kollar på Toy Story 3 för 4 dagen i rad typ haha. Den är bra!

De var lite av massa skoj som hände denna helg :) Kul att ha träffat lite folk nu! 

Nu ska jag slänga in tvätten i torktumlaren och sedan slänga in mina lakan. Får se vad vi hittar på idag. Regnade i morse igen, dags att bli bra väder snart va med tanke på att jag får Sverigebesök på fredag, antar att dom blekfisarna skulle vilja ha lite sol. Eller har jag fel??

Dags att kolla till I nu, hon har vart tyst ett tag, då vet man inte vad som kan hända haha. Jobbar 10-14 18-22 idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0