Mot idrottshallen

Naglarna är målade i blått (häftig färg enligt Martina). Ines tkt jag skulle ha blå på en hand och rosa på den andra men jag sa nej men jag tar den färgen nästa gång haha. Nyduschad, påklädd och håret upp satt då det blåser ute. Snart åker hörlurarna in i öronen igen för då traskar jag mot idrottshallen, tror nog nästan det tar 30 min att gå så det är väl bara att bege sig snart. Kan ju inte gå för fort då det är varmt ute och man vill ju inte bli svettig ;P Tar nog en glass på vägen också skulle jag tro.

Hoppas på en bra underhållande match haha. Får se va det e för någe. Antar att jag kommer snacka lite med tränare också då han verkar vara väldigt trevlig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0