MUMS!!

Mitt godis har anlät till Spanien och jag är mer än glad ska jag säga er! Riktigt gott med djungelvrål och turisk peppar :) Vi sitter nu samlade I, M och jag i mitt rum och käkar haha. Alla är galna verkligen! 

Men såklart var det inte bara kul att få godis utan att träffa de två nötterna som kom också :) Hotellet var fint och de fick ett rum med havsutsikt så det va ju inte helt fel. Gick och handlade lite öl, vin och grejer som de ska ha i veckan och nu är de på hotellet och duschar och har sig. Jag gick hem och väntar på att de ska höra av sig så ska vi gå ut och käka idag. Ska nog ta med dom till tapas stället där vi va under carnavalen, man fick massa mat, billigt och gott vare :) 

Nu ska jag va lite social innan jag ska dra igen. Ville bara säga att min pappa och Helené har kommit hit nu och stannar en vecka :)) Tjohooo!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0