Murcia

Det var tydligen stängt till hallen idag för det var någon fiestadag så de blev ingen träning, ist åkte vi och fixa med ett papper som jag ska skriva i uppgifter och lämna till någon så imorn åker jag, Raquel och några tjejer till till Murcia för att försöka fixa med alla papper, foton och allt jag ska ha med mig så jag kan få spela de sista matcherna. Funkar de inte imorn ger jag upp och bara tränar tror jag. 

Hoppas iaf att de blir bra, nu ska jag sova, tidigt uppstigning imorn på min lediga dag men va gör väl de. Godnatt Sverige! 



Kommentarer
Postat av: onlyerik

Bli dagens blogg på min blogg :D

www.onlyerik.com

2011-04-27 @ 10:59:30
URL: http://www.onlyerik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0