Palomitas de maiz

Hade hand om tre barn mellan 2-5 månader vissa stunder under simningen haha. Så söta de är barnen. Satt varsin vagn och skrattade, sov och hade sig. Gick så bra så! Alla tittade och pratade med mig när jag stod där. De trodde väl jag var helkonstig haha.

Efter det åkte vi hem, Ines och jag åt pizza och efter det palomitas de maiz (popcorn på svenska). gott gott! Efter det lyckades jag utan problem få på henne blöjan och pyjamasen och sedan frågade jag om hon vill sova och då sa hon ja fast i soffan. Jag bara ja det får du så jag la henne i soffan och hon sov efter några min då bar jag in henne i hennes säng. Innan det lyckdes jag även få Astrid att somna så nu har de sovit i 1,5 timme båda två. Lyckades alltså få en lugn och skön kväll ikväll. Helt underbart. Nu sitter jag upp tills de andra kommer hem vilket jag antar är ganska snart sen ska jag krypa ner och läsa min bok och sova för imorn har jag SOVMORGON!!! Helt underbart! 

1 april idag, REDAN! herregud, vad hände?!

Buenas noches!!

Kommentarer
Postat av: frida Paris

tjena!

vad händer i helgen? :d

2011-04-02 @ 00:16:52
URL: http://fridaparis.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Ska du göra något roligt denna lördagkväll? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-02 @ 15:57:34
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0