Påsk påsk påsk

Läser att alla ska äta påskmat och leta påskägg och grejer. Jag vill också ha påskägg! Mest bara för att jag fortfarande är så grymt sugen på godis, snop (norska), chuches (spanska). Känns som kl är jättemkt men nej då inte ens sex än. Ca 5 timmar kvar tills M kommer hem från jobbet, vad ska jag göra? Jag ville gå till lekparken med Ines, för att få lite tid att gå men hon ville leka ute på terrassen såklart så det har vi gjort ett tag och nu är hon ute igen. 

Det går fort snart vaknar säkert sötnosen då ska jag ge henne frukt och mysa lite med henne. 






Kommentarer
Postat av: Maja

Alltså FY FAN vad söta!! :P haha

2011-04-26 @ 16:39:52
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0