Sara, ditt inlägg med bilder :)

Tänkte bli lite bättre med bilder nu då som sagt, får försöka komma ihåg att ta med mej kameran om vi hittar på något. Sara ville iaf att jag skulle göra ett inlägg till henne med lite kort på hur det såg ut i lägenheten och lite så nu har jag tagit någa bilder iaf som jag tänkte lägga upp.


Det är inte fel att vakna upp, solen skiner, öppna dörren mot terrassen och bara njuta!


En liten del av den stora terrassen som är utanför


Mitt rum med min stora sköna säng. Astrid har precis legat och lekt där också haha. 


Ines rum med alla leksaker


Vardagsrummet med soffa, fåtöljer, tv, bord och lite sådant och även där en dörr ut till terrassen


En del av köket!

Finns även två toaletter, föräldrarnas rum, hall och tvättstuga. Hoppas ni är lite nöjda nu iaf! :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilka härliga bilder!



nu lottar jag ut en stor ringlåda med plats för 70 ringar, perfekt att förvara dina ringar i :)

2011-04-12 @ 11:30:04
URL: http://urmittperspektiv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0