Shopping

Igår när det var läggdags var I hur pigg som helst och efter ett tag hörde jag att hon var uppe och gick men tänkte inte mer på det förrän efter ett tag då gick jag och letade efter henne och hittar henne i A:s spjälsäng, där satt hon. herregud alltså! Bar tillbaka henne till sängen och när jag 15 min senare skulle gå och lägga mig och läsa ligger hon på ena sidan i min säng och säger att hon vill sova där men sen ville hon inte det bara för att jag stänger dörren när jag sover haha. 

Idag när jag vaknade sken solen, vilket inte var fel. Åt frukost och var på väg ut till stan med Astrid och skulle bara byta blöja innan men det slutade med att jag var tvungen att bada henne då hon hade bajsat hur mkt som helst, trodde jag skulle spy när jag stod där, fan va äckligt det var haha. Men fick ju efter ett tag mysa med en nybadad bebis iaf och de gjorde att hon sova skönt hela vägen till köpcentret som vi hamnade på ist för stan då M hade glömt sin matsäck så jag tänkte varför inte ta en promenad dit och lämna den till henne. Kollade lite i affärerna där sedan gick vi hemåt igen genom stan och då hittade jag två skoaffärer jag gick in i och kom ut med ett par i varje affär. Det gillas! :)) Har alltså fått med mig två par skor idag för bara 19 euro. Hörrni, 19 euro är ca 170 svenska kronor. Hur billigt var inte det då? Fan va glad jag är! 








Nu är jag hemma iaf, ska snart börja skära lite frukt och fixa lite för om en timme hämtar jag I och efter det går vi till rehabiliteringen med A och efter det vidare mot lekparken eller stranden en sväng innan jag ska på fotbollsträning. 

Bra dag helt enkelt. Hade dock på mig alldeles för mkt kläder för när jag väl kom ut var det varmt som satan men va gör väl det. Nu har jag bytt iaf. 


Kommentarer
Postat av: Fia

Dom sista var riktigt snygga!

2011-04-26 @ 15:28:23
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/
Postat av: Sara

Har flyttat till en lägenhet i stan med pappa..

2011-04-26 @ 22:15:26
URL: http://saragreens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0