Skola och träning

Kyckling och blomkål åt vi till lunch idag och det var hur gott som helst! Igår åt vi broccoli, var ett tag sedan jag åt de blomkål och de så det smakade extra bra måste jag säga :)

Om ca 30 min beger jag mig mot skolan för lite plugg i drygt två timmar! Efter det hemåt, byta om till löpardojjorna för att springa en sväng och sen lite styrka på det! Älskar att ha träningsvärk nu känner jag haha. Det var ju ett tag sedan jag hade det så det är inte helt fel. Råkade nämligen nämna för pappa att jag fick ont i ryggen när jag sprang då sa han direkt att du har för dåliga magmuskler, mådte göra situps och lite sådant så det håller jag på med nu. Och det med magmuskler stämmer ju, har ju värsting magen nu - ölmage haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0