Sol och bad vid havet

I förmiddags tog vi bilen åkte en timma bort till Mojacar ett grymt mysigt litet ställe och slog upp parasoll, lunch (tortilla, sallad, chips, öl och kakor) och grejer och mös i solen framför de höga vågorna. Helt underbart alltså! Älskar verkligen detta! :)) Om jag glömt säga det alltså! Jag ska verkligen bo så här om några år kan jag säga er. 

Jag badade till och med i havet, bland vågorna. Skönt! Men herregud vad sandigt det blev. Efter några timmar där gick vi bortåt en sväng till en bar tog en öl och satte oss i en soffa ca 50 meter om inte mindre från havet och bara njöt. Det ÄLSKAR jag!! Det fanns hur många barer och små mysiga ställen hela vägen så det är bara välja och vraka. Det finns även restauranger, discotek och grejer. Hur underbart vore det inte att åka dit på sommaren och festa och ha kul?! 

Ja, ni vet vart ni hittar mig om några år när jag tagit det mesta av mitt pick och pack och flyttat till Spanien eller något land :)

En timmas bilfärd sen va vi hemma runt sju igen och då hoppade jag in i duschen och ficxk bort all sand som jag hade precis överallt. Det var inte lite. Skulle kunnat gjort en egen strand här hemma om jag skulle velat det ;) Så nu ligger jag och slappar i min säng nyduschad, lite bränd på fötterna och upp på benen och lite småhungrig. 

Hade med mig kamerna men glömde bort det men hann ta några innan vi åkte iaf. Så ni får se lite iaf!




Lilla Ines äter glass :)


Kommentarer
Postat av: adelinn

men åååååh! underbart ju. jag vill ha dem där barnen. snackar du engelska med dem eller? är föräldrarna spanska? :P

2011-04-15 @ 20:15:27
URL: http://adelinn.blogg.se/
Postat av: monica

Sv; Jo har faktiskt bokat flygbiljetter nu och ser verkligen fram emot det! :D

2011-04-16 @ 11:10:36
URL: http://moooniicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0