Spenderat dagen utomhus

dörav dålig uppdatering men har faktiskt bättre saker för mig vissa dagar! Som idag t.ex. Blev väckt lite innan åtta då firade vi I lite och lekte innan hon gick till skolan och sedan var det A och jag, gick ut på en promenad, sedan tvättade jag några tvättar lite snabbt innan jag la mig ute på terrassen för att få lite sol på min bleka kropp samtidigt som A sov. Sedan satt vi ute båda två och lekte och lite innan jag gick en och slängde ihop en sallad. Blev sugen på det idag så!

Efter det packade jag vagnen för att gå till stranden hänga lite och sedan vidare hämta I och sedan efter det till lekparken och nu är vi hemma och A är nybadad. Härligt, nu slutar M jobba också så när hon kommer hem åker jag på fotbollsträning :) Kul kul, sista gången med klumpiga löpardojjor, det ska bli superskönt! 

Älskar mitt jobb när man kan gå till stranden, sola, bada, dricka öl och bara ha de bra! Det är ett soft jobb det ska jag säga er haha. Nej, nu är dags att röra på fläsket!

Pappa och Helene lyfter snart antar jag så imorn ses vi :D Jippi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0