Stekigt väder

Efter maten satt jag mig ute och läste ite men herregud de blev asvarmt så nu sitter jag i min nya biknin på rummet med solen i ryggen utifrån och det är inte kallt. Härligt! Ska nog ge mig ut på en skön kvällspromenad sen när de andra kommer hem och de har blivit lite svalare. 

Sitter och väntar på att pappa ska ringa på skype så jag kan kolla så han packa allt som jag sagt åt honom haha. Imorn åker dom, eller kanske var de på fredag? Kommer inte ihåg men snart är dom här iaf! :)



Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Nu var det ett tag sedan vi hördes. Har du haft det bra sedan dess? :)

Massa kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-27 @ 19:20:31
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jo jag har haft det bra :) Ska du göra något roligt på valborg då? :)

Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-28 @ 09:53:18
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0