Strandbesök

Igårkväll efter vi hade vart på stranden i tre timmar kom vi på att just det idag ska vi åka och kolla på en fotbollsträning och se hur de verkar och så. Så vi åkte dit och när jag kommer säger han men ska du inte va med och träna idag då? Där står jag som tur va i t-shirt, short och löpardojjor så jo varför inte. Så jag va med och tränade en timma igår i mina löpardojjor och det var det klumpigaste jag har spelat med på länge. Men man får väl ta vad man har haha. Det gick bra iaf så nu ska jag skriva på så jag blir medlem och får spela några av de sista matcherna. Och som sagt så är det inomhusfotboll så snacka om att jag va varm igår eller? Herregud säger jag bara men va kul det var! 

Får se hur mkt jag hinner träna nu när M börjar jobba på dagarna och kvällarna och så. Hoppas på lite iaf. 

Nu fredag och I:s påsklov har börjat. Så nu håller vi på att förbereda mat och packning inför en dag på stranden i Mojcacar. Ska bli underbart :) Hoppas man kan bättre på brännan lite. Kanske till och med blir ett dopp i poolen, vem vet? haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0