Tatueringar

Är något jag gillar väldigt mkt! :) Och nu pratade jag med Yasse på skype förut och vårt samtal handlade i stort sätt bara om godis, hittade en sida där man kan beställa svenskt godis på och eftersom att hon befinner sig i Australien och jag i Spanien så är vi grymt sugna på att göra det. Men hoppas någon där hemifrån kan va snäll och skicka hit lite eller något :) Ett paket med lite godis till en tjej som är grymt sugen i Spanien skulle inte va fel i påskpresent eller något hörrni där hemma!!

Nu tillbaka till tatueringar! Hon och hennes värdmamma ska nämligen tatuera sig snart och jag blev så himla sugen att göra en fjärde! Hittar jag en tatuerare här kommer det kanske ske, vem vet? Hoppas jag gör det! Antar att det säkert inte finns i denna lilla håla men vem vet haha. Kommer bli glad om det gör det! 

Tog iaf några slumpmässigt valda bilder bara för att:









Någon mer som är sugen eller?? :)

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: åhh va härligt!

jag har faktist varit i spaninen 1 gång, fast det var dock några år sen så skulle vilja åka tillbaka dit. :)

2011-04-20 @ 19:47:59
URL: http://blondiiintilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: låter härligt.

kommer ihåg att jag var någonstans vid mallorca, tror jag :)

2011-04-20 @ 19:51:47
Postat av: matilda

sv: jaa, jag vill oxå gå en bartänderutbildning, kanske ska det nu i tvåan på gymnasiet :)

2011-04-20 @ 20:05:15
URL: http://blondiiintilda.blogg.se/
Postat av: LIPSY

Sv. Jag är jättesugen på att gadda mig. Vill ha en text i nacken, på fingret och bakom örat. Fin blogg :)

2011-04-21 @ 12:03:44
URL: http://lipsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0