Torsdag + bilder

SOOOOOOOOOOOOOL, stekande värme, ensam hemma = Underbar dag!

Började med att städa lite snabbt sedan tog jag med mej Astrid ut på en långpromenad och JA, jag älskar detta väder! Sedan matade jag henne och nu har jag ätit själv och nu ligger vi båda två i min säng och slappar.


Sötnosen





Ska gå och hämta Ines om en timme och efter det blir det stranden! Får se om småttingarna kanske till och med badar. Vem vet?! 

Ikväll blir det en sväng till idrottshallen för att kolla in laget jag kanske ska träna lite med haha. 



Kommentarer
Postat av: Elin

Vilka fina bilder och så söööt hon är! :)

2011-04-14 @ 15:07:34
URL: http://elinaupairmarbella.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0