Torsdag - zumba och pannbiff

Torsdag och om en dag åker jag :) tjihoo 

Vaknade av knackningar på dörren idag men låg kvar ett tag till tills Astrid började gnälla och inte ville leka längre då gick jag upp och åt frukost och sedan satte jag i zumbaskivan för att kolla vad det är. Alla snackar ju om zumba hela tiden nu. Herregud va svårt för en fotbollstjej säger jag. Noll kordination och allt men om man gör det några ggr hoppas jag väl att man ska komma in i det. Får börja lite med det när Martina börjar jobba om en vecka. Kan ju inte hålla på att dansa runt där som jag vet inte vad när folk ser mig haha. Som tur är kan man vrida tv:n så man kan stå ute på terrassen då det blir väldigt varmt inne i lägenheten. Får se hur det kommer gå med min zumbakarriär alltså haha.

Sedan tog jag en kort promenad till hotellet och bokade rum till pappa och Helené så nu är de klart också. Sen hem, snabbdusch och nu sitter jag och vilar för om 30 ca är det dags att laga mat. Pannbiff, potatis och broccoli blire. Hoppas verkligen att det går att äta pannbiffen, har fått hjälp av Yasse nu så håller tummarna. Ska bara söka på internet vad ströbröd heter på spanska så vet jag allt haha. 

Födelsedagskalas ikväll tydligen fick jag precis reda på. Ines ska till någon kompis som fyller år medans jag är i skolan. hihi. 


Kommentarer
Postat av: adelinn

är det spanska barn du har att göra med sofia?:O sjukt svårt väl? kan du allt? :)



svar: Japp, men jag trivs inte här riktigt, för liten stad för mig.. är typ mindre än vimmerby asså. sucks! haha. Om jag ska till norge igen blire en stor stad :) blir en sommar hemma på alv faktiskt. kände att jag behövde det, måste landa lite och tänka över vad jag vill göra i höst typ. :) inget rhodos, åkte aldrig på intervjun heller. även om jag ångrar mig nu. hade ju vart fett skoj!!!

2011-04-07 @ 13:22:29
URL: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0