Torsdagkväll

Pannbiffarna blev hur goda som helst, tack Yasse för hjälpen :) Pratade med Carro på skype samtidigt så det gick så bra så :) Efter det hämtade jag Ines och gick till stranden och lekte lite för att sedan gå vidare mot skolan, tog en glass på vägen då det har vart väldigt varmt idag. På tisdag ska jag gå upp i nästa grupp och hoppas jag kan stanna där för den jag är i nu är för lätt för mig. Jag är för snabb för de andra helt enkelt. 

Efter skolan gick jag som vanlgit hem och bytte om, gav mig ut på en löprunda och efter det lite styrka. Det gick lättare att springa idag vilket känndes skönt! När jag kom hem blev de en snabbdusch för skulle visst va barnvakt då de skulle på bio igen. Även denna gång var de en usel film haha. Men det gick bra och blev en lugn kväll då Astrid sov redan innan jag kom hem från löprundan. Skypeade med Debbie och åt lite frukt samtidigt och efter ett tag läste jag Bamse för Ines och då somnade hon äntligen. Slängde fram lite kläder som jag ska ha med mig imorn också men det är inte lätt. Är trött på mina kläder nu, vill ha massa nytt i garderoben.

Nu ska jag krypa ner med Mötley Crüe. Ska upp lite tidigare imorn och ta hand om Astrid! Godnatt Sverige!


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Okej :) Har du något roligt mellannamn? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-08 @ 11:55:37
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0