Träningsvärk

Kommer jag ha imorn eller kanske redan om några timmar! Varit ute och sprungit en sväng nu och efter det blev det lite styrka och grejer här hemma ute på treassen! nu sitter jag nyduschad och gör inget alls.

Pratat på skype med pappa, kusin Micke med familj och Yasse borta i Australien, Anna som befinner sig i Norge och sen Moa som är i Marbella och nu är det inte många dagar kvar tills jag ska dit :) Gud va jag längtar! Då blir det utgång och grejer hela tiden :)


:)

Imorn är det ny vecka igen och jag lär va hemma med Astrid, laga mat och lite sånt då Martina ska till tandläkaren sista gången nu haha. Det har blivit som en vana nu! Det är bara två veckor kvar tills jag blir ensam om dagarna med lilla Astird sen. Får se va vi kommer hitta på. Får se om jag kanske testar på Zumba, som många av mina vänner har gjort och alla gillar det! Då familjen har zumba wii eller vad man säger hemma så kanske jag står och dansar hela dagarna haha. Men det återstår att se! 

Vad mer?? Jo, ikväll blir det förhoppningsvis god sallad till middag för jag är grymt sugen på avocado och det ligger tre styckna som är perfekt mogna i köket. Om inte så tänker jag ta en iaf :) MUMS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0