Utgång :)

Oj oj, ändrade planer, stod och lekte med A när M ringde och ville prata med mig. Hon har en tjej i min ålder som jobbar på hennes jobb och de ska ut ikväll tydligen i Mojacar, ca timmen härifrån och hon hade sagt att jag kunde följa med, en jättetrevlig tjej tydligen :) Så om några timmar drar jag till Mojacar med några tjejer tydligen och kommer hem imorn någon gång. De visste inte när man jag är inte den som är den. Party party! Kommer nog bli kul!

Så nu ska jag börja svira om, kolla kläder och skor som jag fortfarande inte har och sminka mig och göra något åt mitt tråkiga hår kanske?! Jo, så får de bli, har nog gått om tid tror jag. Måste hinna äta något innan med ju! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0